lørdag 25. oktober 2014

Eit vanskeleg valg er tatt...

Hei alle!


Etter ein ganske optimistisk start på hausten,og eit skyhøgt håp om å få starte opp eit nytt lavkarbo/ketolyse kurs,må eg dessverre bere innsjå at timeplanen min dessverre ikkje går opp.


Tida mi strekk dessverre ikkje til,slik som eg håpa. Av all sannsynligheit,så trur eg ikkje at eg klarer å få å gong noko dei neste åra dessverre. Eg kan være behjelpelig med privat veiledning,om tida mi tilseier det. Ikkje være redd for å spør! :) Eg held fortsatt på med min eigen kamp,men har dessverre fått ein liten stopp i nedgongen. Viljen er der alltid,og eg passar alltid på kva eg puttar i munnen av mat :)




Beklagar å måtte skuffe dokke som står på venteliste for oppstart av kurs!


Skal alikevel prøve å blogge litt innimellom korleis ting går med meg sjølv:)




Ha ein knakande flott laurdagskveld alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar