tirsdag 22. oktober 2013

Siste runde med Ketolysekur

Er ei stund sidan eg har blogga,men no er ånda der igjen! :)

Vil oppdatere dokke litt:) Eg har holdt vekta stabil i snart 2 år. Eg er pluss minus 75 kg-og nøgd med det! :) Eg har levd stort sett på generell lav karbo-men,har kunne "skeia" ut til tider,utan at det har gjort skade. Det seiest at kroppen brukar 2-3 år på å venne seg til den nye vekta,og eg merkar at han ikkje jobbar so mykje mot meg lenger. Ergo, det er vanskeligare å legge på seg :)

Men,man skal alikevel ikkje leve for lenge på den tanken.Det er viktig å tenke på kva man spis.Eg et nesten aldri sukker lenger-fordi eg ikkje har lyst på! Er ikkje det flott?

Vel, eg hadde som mål når eg starta på denne livsstilen-at eg skulle nå 75 kg. Det har eg no gjort,men eg kjenner at eg er ikkje heilt nøgd enda. Så,derfor har eg bestemt meg for å gå ned 7 kg til. Til 68 kg. Eg reknar med å bruke 6 mnd på det. Viktig å ha eit langsiktig mål. Eg har starta på ei ny Ketolysekur-runde,og foreløpig kjennes det veldig deilig ut. Har holdt på i ca 1,5 veke,og humøret er stigande. Eg må innrømme at eg har vore sløv på trening siste tida,men skal i full sving snart igjen!

Skal prøve å være flink å legge ut nye oppskrifter.

I dag blei det pannestekt lavkarbo brød i olje,med urter i. Nydelig! Hadde på kjøttpålegg,aioli og paprika .Til lunsj blir det nok omelett.Til middag blir det steikt fisk med grønnsaker til.

Ha ei flott veke!


Arleen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar