torsdag 3. januar 2013

Erfaring frå ein tidlegare kursdeltakar.



Hei alle!

Eg er så heldig å få lov til å dele ei anna erfaring frå denne kuren med dokke!

Les,og bli inspirert!





«Etter å ha slete med overvekt i monge år,bestemte eg meg for å prøve Ketolysekuren.Første kurskveld var ein mandagskveld midt i september 2012,og var veldig spent på kva eg no hadde gitt meg ut på.Var veldig spent på korleis det ville gå med omlegginga av kostholdet.No var det slutt på å spise det eg ville.Å kaste ein "grandis" i ovnen var det no slutt på.Dette med å begynne å spise meir grønnsaker og salat,gjekk heilt fint.Det er jo veldig godt også! Eg merka fort at kiloa byrja å renne av,sjølv om ikkje eg trente so mykje.Har no prøvd å gå ein tur kvar dag på ca 30-45 min,samt spelt badminton og innebandy.Eg hadde eit lite mål om å gå ned 20 kg til jul,og til mi store glede,klarte eg det målet på juleafta! So min konklusjon er,for den som lurer på dette,kan eg anbefale det på det beste!»

-Knut Anders Flø,33 år-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar