mandag 20. august 2012

Oppstart Ketolysekurs i September!

Vil anta at i likheit med meg,er det mange som har fått på uønska feriekilo! Derfor er det vel kanskje greit å gjere noko med det?

Kurset eg skal ha er på 5 kveldar i haust,og kostar 1490,- pr person.Påmeldinga er bindande. Det inkluderar oppfølging på mail i kursperioda. Eg har allereie fått fleire påmelde,så her er det bere å hive seg rundt!
Erfaringsmessig er det veldig kjekt og sosialt,det gjer slankinga lettare! :)

For dei som ikkje ønskar å gå på kurs,tek eg på meg private timar også. Det kostar 400 kr pr gong.

Kurset blir halde som tidligare, på Skollebakken aktivitetshus i Ulsteinvik.

Datoane som er satt for kurset er:

17.September
1.Oktober
15.Oktober
29.Oktober
19.November

Info om kuren:
www.ketolyse.no


For info og påmelding,kontakt meg på mail eller tlf.

Mail adr: ketogena@gmail.com
Tlf nr: 95 16 94 06

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar