torsdag 23. august 2012

Litt info om kurset eg skal halde.

Hei alle!



Tenkte å legge ut litt info om kurset som eg skal halde.

-Vaksne mennesker som har 10 kg eller meir i overvekt (Bør være over 18 år)
-Folk som er interessert i å endre livet sitt på kort sikt.Slankekuren er veldig effektiv.Oppfordrar mannfolk til å melde seg på.
-Folk som ikkje vil gå å tenke på mat heile tida, imens ein slankar seg.Du er nemlig mett heile tida:)
-Folk som vil ha ei betre helse med tanke på blodsukker,kolesterol osv.



Eg kjem til på kurset til å forklare nøye kvifor denne kuren er så effektiv i vektnedgang.
Den er veldig lett å følge.



Eg kjem kun til å halde 1 kurs i haust. Max 12 deltakarar.


Det blir muligens eit kurs til over jul,men det må eg sjå an etter etterspørsel.

På kurset vil eg tilby ein del oppskrifter,tips til mat osv.

Ein stor fordel med kurset i haust,er at eg går på kuren sjølv,og kjem til å gjere det fram mot jul.

Då skal eg være ferdig,håpar eg! Kjem eg i mål med det nye målet mitt,vil eg då ha mista 50 kg på 2,5 år.

Eg har ihvertfall fått eit nytt liv og ei ny helse,som er dokumentert! :):)


Ha ein flott torsdagskveld :)

Mvh

Arleen











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar