søndag 17. juni 2012

Denne vekas resultat!

Då var 2 veka omme for meg på ketolysekuren.

Som forventa,har vekta stått stille denne veka. Kroppen reagerar ofte sånn etter eit raskt vekttap, for å ta seg inn igjen litt. (Min gjer ihvertfall det). Dette er individuelt trur eg, men ofte går det litt i rykk og napp. Men,for meg gjer det ingenting,for eg har det veldig flott :)

Det er det som er så flott med å gå på denne kuren,du blir rett og slett glad :)

Etter denne veka har eg:
-Ingen svolt eller søtsug (det gjer INGENTING om folk spis kake eller snop foran meg)
-Fin og rein hud
-Aukande energi
-Supert humør :)


Så ingen grunn til å stresse med kiloane! :)
Erfaringsmessig so ryk dei til slutt :)


Neste oppdatering blir neste søndag!

Ha ei knas veke,det skal eg! :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar