tirsdag 3. januar 2012

Ketolysekurs 3.

Julestria er over, og mange har vel lyst til å få av seg dei overflødige kiloa som har komt på jula?

Eg held på å avslutte dei 2 kursa eg har gåande no,og skal muligens starte opp eit nytt kurs, om interessa er der. Då tek eg sikte på å starte opp i februar/mars.  Send meg ein mail på ketogena@gmail.com
Prisen på kurset vil være 1490,- og innheld noko kursmateriell,samt oppfølging pr mail igjennom heile kursperioda.Kurset vil gå over 5 kveldar, med eit mellomrom på 2-3 veker.
Kan opplyse om at gruppene eg har no,har oppnådd fantastiske resultat!

Fleire av dei som eg har på kurset no,har lyst å starte på stabiliseringskuren. Stabiliseringskuren er generell lav karbo kost,og ikkje ketogen diett. Det er også effektivt for vektreduksjon.(Dog ikkje så effektivt som Ketolysekuren) Eg starta på stabilisering då eg var 77 kg i oktober 2011, og eg veg no
72 kg.

Til info er Ketolysekuren ein slankekur,og generell lav karbo ein livsstil! :)



Så om interessa er der,vil eg muligens starte opp kurs for generell lav karbo også, ikkje berre Ketolysekuren. Ta kontakt for info på mail!

Til info er Ketolysekuren ein slankekur,og generell lav karbo ein livsstil! :)


Elles må alle ha ein retteleg fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar