søndag 16. oktober 2011

Spiste snop i går,dårlig i dag.....!

Har som sagt tidligare, starta på stabiliseringskuren. Det går ut på at man spis lav karbo mat opptil ca 150 gram KH pr dag. Man er då ikkje i ketose,og skal heller ikkje spise so mykje feitt og protein. Det store forskjellen eg merka var at svolten melde seg etter dag 2. Men,eg har klart å holde meg ganske bra. I følge Torkil Andersen,ville dette vare ca 3-4 uker,før kroppen har blitt vand med det igjen. Eg trenar 3-4 gangar i veka,so samvittigheita si held seg oppe. Men i går altså,sprakk eg. Spiste "fredagsmix" og nokre få "smashar"... Ikkje store mengdene eg spiste, men var nok til at eg fekk skjelvingar,kvalme og blei svimmel! Til ettertanke!! Kjenner det i dag også...(hangover...,rett og slett) So no blir det knallkjør framover,uansett! Skal gå i 2 veker til på stabiliseringa,og om eg ikkje går ned noko særlig,er det rett i ketose igjen. Det blir ihvertfall ingen meir snopspising. Held meg til frukt og bær heretter ja. Rart å få ein sann reaksjon på sukker og KH.


I dag skal eg spise dette:

Frukost: 2 skiver lav karbo brød med lobnobs. Litt brelett og lett majones.

Middag: Ovnsbakt svinefilet med grønnsaker og soppsaus.

Kvelds: Bær med ein liten skvett matfløte.


Elles, har eg byrja å få påmeldingar til neste lav karbo kurs alt,så her er det bere å hive seg rundt.
Eit godt tips er å drage med seg ei venninne. Då har man alltid nokon å støtte seg til,prøve forskjellige matrettar osv. Der kjem eit liv etter ketolysekurset også!
:)

Ha ein fin søndag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar