søndag 23. oktober 2011

Mannfolk-kurs over nyttår?

Sitt og vurderar på om eg skal starte opp eit kurs over nyttår, kun for mannfolk! :)

Det slår meg det at eg trur ein del vil prøve dette her, og det er stort sett( av ein eller annan merkeleg grunn) kun damer nesten som melder seg på! Så om interessa er der, vil eg kanskje hive i gong eit Ketolyse kurs for kun mannfolk! Gi meg eit vink på mail ketogena@gmail.com ,eller send meg sms på 95 16 94 06.


Ellers tek eg også i mot påmelding til kurset som startar 9 November. Mail,send sms eller ring meg for info! Det er 3 stk påmeldt til no,må være 6 stk for å starte opp kurset! Så hiv dokke rundt,er ikkje noko å stusse på. :) Når det gjeld personleg veiledning,er eg fullbooka før jul! Men,muligheita er der over jul slik det ser ut no.

Ha ein fin søndagkveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar