mandag 3. oktober 2011

Ketolyse kurs i Ulsteinvik 10 oktober.

Då var eg i gong,og eg gler meg som ein unge!

Denne veka blir brukt til planlegging av oppstarten neste mandag. Kriblar i magen!



Påmeldingane har begynt å straume inn på kurset som eg skal halde,men eg har eit par plassar til.

Kursdatoane er:

10 okt-kl 20
31 okt-kl 20
21 nov-kl 20
12 des-kl 20

I tillegg blir det ein oppfylgjingskveld over jul og nyttår :)

Prisen er 1250,-,og med i den er også privat oppfølging pr mail om det trengs.

Det anbefalast å kjøpe startpakke på www.ketolyse.no-Denne kostar 649,-



Skriv ein mail til ketogena@gmail.com ,om du vil melde deg på eller lurer på noko.

Eg tar også private timar, for dei som ikkje har lyst å gå på kurs.

Stad for kurset: Skollebakken aktivitetshus i Ulsteinvik.


Eg vil rette ein stor takk til Inger Anne Dimmen i frivilligsentralen i Ulsteinvik, som kom med forespørselen om å halde kurs og fekk meg på desse tankane!
Hadde nok ikkje satt i gong utan! :)

Ha ein fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Lukke til med kurs !

    Det blir kjempebra med ein sånn engasjert kursleiar !

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Takk, håpar deltagarane også vil synes det! :)

    SvarSlett