søndag 9. oktober 2011

Er klar! :)

Då skal det meste være i boks før kursstart i morgon! :D
Gleder meg voldsomt!

Responsen frå folk har våre enorm etter artikkelen i vikebladet.

http://www.vikebladet.no/nyhende/article385630.ece


Sidan kurset mitt er fullt no,vurderar eg å starte opp kurs nr 2 fortløpande sidan etterspørselen er så stor.
Då ynskjer eg at dei som er interesserte skriv ein mail til meg på:

ketogena@gmail.com

Send meg gjerne ein sms på tlf: 95 16 94 06, om dykk føler det er enklare.

Elles, når det gjeld meg sjølv og min kur,så går det strålande.
Har gått ei veke på stabiliseringskuren, og vekta begynne sakte men sikkert å sige nedover igjen :D
Vog 76.6 kg i dag tidleg! :)

I dag har eg spist dette:

Frukost: 2 skiver med fedon brød. Litt smør og lett majones. Skinke og ost.

Lunsj: Eit eple

Middag: Steikt kylling med fløtegratinert sellerirot og gulrot.( Brukt matfløte)

Kvelds: Nøtter og farris.

Ha ein fin kveld alle sammen, og håpar alle får ei like spennande veke som eg får! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar