torsdag 1. september 2011

Vektoppdatering og 1 mnd igjen i dag! :)

I dag er det bere ein mnd igjen til eg skal på kursledar kurs i Ketolyse kuren. Er kjempespent! :)
Når det gjeld vekta er den fortsatt den samme,så er tydeligvis inne i ein stagnasjon igjen,som venta... Håper plutseleg rykket kjem snart igjen :)

Har også prøvd ein ny matrett i dag og det var nydelig godt. Einaste dumme er at det tek litt tid og lage :)

Bakt svinefilet krydra med salt og peppar, med fløtegratinert sellerirot! Nydeleg!


Oppskrift:

3-5 dl fløte
ca 500 gr sellerirot.
salt
peppar
kvitløkspulver
ost

Vask og skrell sellerirota. Skjer den så i tynne skiver. (som fløtegratinerte poteter)
Kok opp fløte,sakte men sikkert.
Ha i sellerirota og krydre.
La dette koke ca 15 min.
Ha det deretter i ei ildfast skål i ovnen på 200 gr i ca 25 min.
Ha ost oppå! :)

Svinefileten steiker du i panne først,så inn i omnen i ca 25 min. Krydre den med det krydder du likar.

Fantastisk godt, eg syntest det smakte betre enn fløtegratinerte poteter.
Ein ny middagsvinnar! :)


Ha ein flott kveld alle!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar