søndag 18. september 2011

Rallarvegen 17. September.

Då var mitt siste mål gjennomført! :)

Sykla 5,3 mil frå Finse til Flåm.

Hadde eit fantastisk vær, og fikk sjå Norge sin natur på det aller,aller beste!
På Finse var det kaldt og minusgrader,så det var bere å begynne å trå i vei.
Når vi kom fram til Flåm var der 16 plussgrader...Så rekna med influensaen kjem krypandes! :)
Ein feiandes flott tur!

Minuset med denne turen var at eg måtte gå ut av ketose. Turte ikkje å sykle sålangt på
reservelagerene mine kun. Økte litt på med karbo,men kreftene mine begynte å brenne opp etter ca 3,3 mil.
Så det blei mykje vatndrikking, og eg var so heldig eg fekk ein energigele av ein kollega.
Den hjalp masse!

Siste 2 mila var tunge,men der kom heldigvis mange nedoverbakka då!
Alt i alt,har brutt ei ny barriere i livet mitt:)

Birken neste år? ...(tvilsomt...)

I morgon er det ny kvardag,og eg skal rett tilbake i ketose!

Ha ein knas søndagskveld alle saman! :D

4 kommentarer:

  1. Utrulig bra Arleen!! Du imponere bigtime:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Prøvar alltid å ha eit mål og strekke meg etter,kjennast veldig godt etterpå når det er gjennomført! :)

    SvarSlett