fredag 2. september 2011

Lav karbo pizza! Nam! :)

I dag laga eg ein kanongod pizza.
Kjøpte pizzabotn frå lavkarbohuset.no,den gjorde susen!

Det som alltid er viktig,masse fyll på!

Her er mi eigenkompoerte oppskrift:

700 gram kjøttdeig
100 gram skinke i bitar
1 boks med avskalla og mosa tomatar
Sukkerfri ketsjup
Løkpulver
Kvitløkspulver
Oregano
Salt
Peppar
Jarlsbergost


Steik kjøttdeigen,ha i det krydder du måtte ønske.
Bland i mosa tomatar og smak til med ketsjup.
La koke ca 5 min samla.
Ha fyllet oppå pizzabotn,topp det med ost og skinke.


Server med rømmedressing og salat.

(Eg brukte peppes sin rømmedressing,men du kan godt lage din eigen)

Knallgodt fredagstips! :)

Ha ein knas fredagskveld! :D

2 kommentarer:

  1. Ja,det går an! Mykje godt en kan lage. I dag skal eg ha gjestar å lage stor middag på lav karbovis :) Men må sjølvsagt koke litt poteter ved sida av :) Eg har alltid i bakhaudet,der finns alltid alternativ! :D

    SvarSlett