torsdag 22. september 2011

Ei lita oppdatering! :)

I dag har eg vore å teke blodprøver, for å vise alle skeptikarane at lav karbo ikkje er farleg! :)

Tok kolesterolprøver, i tillegg til å sjekke at lever og nyrefunksjonen er som den skal.
Får svar om ei vekes tid,så det blir spennande. Har no gått på lav karbo i 16 mnd.

Når det gjeld kaloritellinga mi,hjelp det! Så det skal eg fortsette med. Har gått ned igjen dei kiloa eg la på meg :)
Litt forvirrande at man skal telle kaloriar,samt spise lavkarbo mat ;) Men, det funkar :)
Men no håpar eg virkelig på at eg skal få meg eit rykk til jul.Har nemleg begynt å trene på treningsstudio.
Så no må kroppen oppstrammast! :) Klarer eg målet mitt om 75 kg til jul? Det håpar eg! Bere 2 kg igjen, men satsar på at det skal gå bra. Tolmodigheit = viktig!

Elles, so gler eg meg til neste helg,då ber det avgårde til Oslo på Ketolyse kursledar kurs :)
Kjem til å reklamere litt snart om kurset,som er i samarbeid med frivilligsentralen i Ulsteinvik! :)


Ha ein fin kveld alle! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar