mandag 5. september 2011

Blei en liiiiten sykkeltur i dag! :)

Eg kapitulerte og blei henta av mannen min bort med ei venninne i kveld. Hadde store planar om ein fin tur i dag,men enda opp med ca 10 minutt! Hehe... Styrtregn, lyn og torden frista liksom ikkje heilt.  Kneet likte ikkje heilt syklinga,so i morgon prøvar eg meg på ein fjelltur i staden. Det blir hardkjør med trening framover mot Rallarvegen om ca 1,5 veke. Håpar bere at kneet held! :) Elles har eg hatt ein fin bursdagsfeiring i helja,stille og roleg. Inviterte litt familie og serverte eit lav karbo måltid uten like.(måtte koke nokre poteter ved sida av sjølvsagt...) Men,fekk mykje skryt av maten. Alle spiste godt og var nøgde etterpå.

No e det ei ny veke på gong,og satsar på der kjem mange nye moglegheiter! :)


Ha ein fin kveld alle! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar