tirsdag 16. august 2011

Store planar for hausten! Skal bli kursleiar for Ketolyse og lav karbo.

Etter å ha fått ein forespørsel om eg ville starte opp med lav karbo/ketolyse kurs,tok eg kontakt med Torkil Andersen.
Han er grunder av Ketolysekuren. Så 1.oktober skal eg på kursleiar kurs for Ketolysekuren i oslo.
Satsar på oppstart av kurs i løpet av oktober i Ulsteinvik. Dette er virkelig noko eg gler meg til.
Er heilt i startfasa av det nye prosjektet mitt, men meir info kjem etterkvart! Både om pris,antall personar,kva kurset inneheld osv.
Håper mange som er nysgjerrig på lav karbo livsstilen, vil benytte seg av dette kurset!
Eg er beviset for at det virkelig fungerar,og dette er noko eg brenn for.
Klarer eg,klarer alle!


Ha ein strålandes dag alle sammen! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar