tirsdag 23. august 2011

Rallarvegen 17 september 2011-mi neste utfordring.

I dag har eg vore på 4. sykkelturen min for å øve kropp og muskulatur til den 5.3 mils lange turen fra Finse til Flåm. Dette er virkelig noko eg ser fram til! Ingen vondter,så det er tydelig at fjellturane har hjulpe, og at eg har "basisen" inne! :) Alltid kjekt med nye utfordringar og mål. Har ein plan om å begynne å sykle til jobb også,etterkvart. Elles,går maten fortsatt bra,men no må eg teste ut litt nye oppskrifter kjenner eg! Tenkte å prøve meg på "loff" ein av dagane.Mamma har invitert på krabbe på fredag,så da må eg ha noko "brød".

Her er dagens meny:

Frukost: 2 egg,fårepølse og majones.

Lunsj: Rugsprø med smør,majones,fårepølse og ost.2 egg.

Middag: Svinekjøtt og bacon gratinert og surra i fløte med ost på toppen.Steikte grønsaker og fløtesaus attåt.

Kvelds: Bringebær med krem.



Ha ein knas kveld alle! :D





2 kommentarer:

  1. Så flink du er, Arleen! Jeg er kjempeimponert. Vi syklet Rallarvegen fra Haugastøl til Flåm for to år siden, og syntes egentlig det var verst for ryggen. Hehe... Kjempefin tur med masse nedoverbakke. Anbefaler deg å leie en offroad-sykkel i stedet for den Finse-sykkelen som alle leier. God tur! :-)

    SvarSlett
  2. Takk Chris! Prøver så godt jeg kan! :)
    Ja, det er alle som skryter av denne turen,så jeg gleder meg veldig! :) Formen min er bra,så jeg er ikke så redd for den... Er mest ræva jeg e redd..haha:)

    SvarSlett