fredag 12. august 2011

Har kjøpt meg sykkel!

I dag skal eg bryte ei ny barriere. Har våre å kjøpt meg sykkel,so no skal det syklast!
Det er vel ca 15 år sidan sist eg sykla,så dette blir spannande!
Vurderar å sykle rallarvegen finse-flåm om ein mnds tid,så det er vel bære å byrja å øve baken! :)
Meinar og trur at forma mi skal være brukbar,men det vil tida vise :)
Eg skal skrive litt meir om opplegget mitt og maten i løpet av helga.
Vekta står stille no,men det gjer ingenting. Reknar med å stå stille ei lita stund no,før det kjem eit jafs til.
Sånn som eg føler no,er det mulig eg kjem til å setje meg eit nytt mål når eg når 75 kg grensa. Er ikkje sikkert eg er nøgd :) Men det får vi sjå når den tid kjem. Eg har det ihvertfall veldig bra sånn som eg har det no.
Elles synes eg det er godt med helg,meg og ungane skal kose oss i sola i helga,så det blir kjekt!

Måtte alle sammen få ei strålande helg! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar