mandag 29. august 2011

Ei lita oppdatering :)

Har ikkje vore so aktiv siste dagane grunna ei hektisk helg og ikkje minst travle dagar.
Eg har ikkje so veldig mykje nytt å fortelje, men eg driv og forberedar meg på det kommande kurset som eg skal ha. Det blir oppstart den 10.oktober i Ulsteinvik,og vil gå over 4 kveldar fram mot jul. Prisen vil være 1250,- Det er allereie mange påmelde. Det vil bli annonsert ganske snart,men tek i mot påmeldingar.

Har dessverre også fått ein liten betennelse i kneet,så eg må holde meg i ro ei vekes tid. Håpar fortsatt på å sykle Rallarvegen om eit par uke.

Har ikkje noko nytt på matfronten i dag,det blei ein enkel "carbonara". Men den har blitt ein favoritt i min travle kvardag.


Om nokon lurer på noko, ikkje nøl med å ta kontakt! :)


Ha ein fin mandag!

4 kommentarer:

  1. Hei igjen. Så flott at du skal begynne å halde kurs !
    Du er no beste eksemplet på at det nyttar å stå på.
    Lukke til.
    Eg har nettopp starta å blogge sjøl. Viss du vil sjå kan du gå inn på amosinblogg.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hei,igjen! Eg fekk forespurnad om å halde kurs,og da blei eg tend med ein gong! Det hjelp no meg å halde motoren i gong også:) Gler meg veldig :) Skal sjekke bloggen din! :) Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Flott blogg du har! Veldig inspirerende å lese, og se før- og etter-bilder! Har selv levd på lavkarbo-kost i 1,5 år, med perioder i ketose. Veldig fornøyd med lavkarbo-livet! :))
    Lykke til med kurs!
    Mvh
    sosterli

    SvarSlett
  4. Hei!

    Takk for tilbakemelding! Er enig i at lav-karbo er topp! :) Takk for lykkehilsen! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett